Tabung Masa Depan

Monday, August 20, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!


Assalamualaikum..


Di kesempatan ini ika nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin kepada semua kawan-kawan yang mengenali ika secara realiti mahupun di dunia maya ini. Mudah-mudahn yang tersilap kata, tersalah laku, terkasar perbuatan atau apa-apa yang pernah menyinggung perasaan korang, harap dimaafkanlah dengan hati yang terbuka.


Raya tahun ini sangat meriah, walaupun segalanya dibuat last minute, yelah ika balik rumah pun lagi dua hari nak beraya. Jadi, rumah pun dihias seadanya. Baju raya ika semua mak dah siapkan, ika sendiri pun tak sempat nak pilih apa-apa tahu-tahu balik rumah pakai je apa yang ada hehe. Bila dah dewasa macam ini, takdelah galak sangat cam zaman kanak-kanak dulu semua nak serba baru. Syukurlah apa yang ada ni alhamdulillah.




InsyaAllah post akan datang ika akan letakkan gambar family ika di hari pertama Aidilfitri, serba OREN tau.. huhu.. Kepada semua kawan-kawan yang mengenali diri ika terutamanya yang tinggal di area Johor ni, jemputlah ke rumah ya. Tapi sebelum mai roger-roger la dulu takut kosong lak uma nanti ^_^






katakan like jika best ya!

1 comment:

fara said...

Salam Aidilfitri! :)