Tabung Masa Depan

Friday, September 7, 2012

Alkisah Praktikum Cikgu Atiqah

Assalamualaikum..


Merujuk tajuk di atas, tetiba je aku rasa nak merakam semua memori aku berpraktikum dari semester lepas sem 5, sem 6, sem 7 dan juga waktu internship sem 8 dalam blog ni. Maklumlah, dulu busy giler sampai tak dan lah nak tulis dalam ni.






 UNTUK APA KO BUAT MACAM NI IEQA??? 


Haaa.. bagi siapa yang tanya aku soalan ni, senang je, sebab aku rasa mungkin sedikit sebanyak aku dapat kongsikan pada kawan2 atau sape2 yang terlintas nak baca blog aku ni tentang pengalaman hidup aku sepanjang study di IPG (Institut Pendidikan Guru) kat Kuala Terengganu ni. Manalah tau kot2 boleh jadi pedoman, perkongsian, info dan pengetahuan bersama sepanjang menjadi cikgu pelatih, especially kat junior2 ni kan.. hehe OKla.. as soon as possible aku akan update ok..


Praktikum Fasa 1 - SK Kuala Ping


First Day Praktikum di SKKP, Kuala Berang ( link )
Peta ke SKKP ( link )
Minggu Busy Cikgu di Sekolah ( link )
Kenangan Jalan-jalan di Kuala Ping dengan murid-murid ( link )
Ujian Segak murid SK Kuala Ping ( link )
Bingkisan Hati | Memori Terindahku | SK Kuala Ping selamanya di hati.. ( link )



Praktikum Fasa 1 - SK Rengas Bekah


Praktikum di SK Rengas Bekah ( link )
Semangat Merdeka Murid SK Rengas Bekah! ( link )
Aidilfitri di SK Rengas Bekah ( link )
Imbasan Memoriku di SK Rengas Bekah.. ( link )





Praktikum Fasa 3 - SK Tengku Bariah


Praktikum 3 di Sekolah Kebangsaan Tengku Bariah, Kuala Terengganu  ( link )
Hari Pertamaku di kelas 4 Nilam  ( link )
Penggunaan Peta Pemikiran I-Think (Peta Bulatan) dalam pengajaran Bahasa Melayu ( link )
Aktiviti Kerja Berkumpulan Murid Bahasa Melayu Menggunakan Peta Pemikiran I-Think  ( link )
Perkhemahan Beruniform Tahun 6 di Kem Pengakap Telaga Batin, Seberang Takir  ( link )




Internship - SK Tengku Bariah


Persediaan dan Dokumentasi Sebelum Pertandingan Inovasi  ( link )
Pertandingan Inovasi 2013 bersama Ismiey Iz ( link )






Peace~  ^_^V




katakan like jika best ya!

3 comments:

abgDude a.k.a kai said...

selamat pagi cekgu!

Ieqa Swetluv said...

kai~

selamat pagi juga ya hee~ ^_^

Nur Puteri Miskan said...

salam perkenalan
saya bekas ipg jugak...mmg best zmn berpraktikum wlupn penat..
sudi-sudi la dtg blog sy maybe as my 1st friend..hahaha sy budak bru bljar takde member lg dlm dunia blog ni isk3 (ayt trk simpati :))