Tabung Masa Depan

Sunday, January 3, 2010

Saya Nak Sepak Touya!!!!!!!

haRi ni saya geRam.. haRi ni saya maRah.. gaRa-gara kamu... kamulah.. bikin api kemarahanku memuncak mengalahkan Gunung Everest..da ramai-ramai pakat nak sepak kamu.. jadi tak salah kalau saya join sekaki kan.. dah tak pasal-pasal saya yang baik ni pun tertarik untuk turut serta menyepak kamu touya kurma karuma... Dalam sejarah saya, ini la pertama kalinya saya menyepak orang tanpa menggunakan kaki dalam blog ni.. tapi kamu jangan main2.. jangan kamu ingat saya wanita punya jiwa yang lemah lembut ni terus lemah lembik tau (ingat tu!!)..  



Mule2 masa saya kenal kamu dari Geng Blogger.. syok2 borak sakan kat  warung kopi cik Ben.. nama saya yang panjang ni ~chentamaneesku~ telah di'kontot'kan panggilannya kepada CM.. wah wah wah.. hebat sungguh ya kamu bab-bab bagi nama short cut.. rizputra => RP , yusenze => YS , Orendeville=>OD (tapi x sangkutla hehe).. entah siapa-siapa lagi la yang kamu dah pendekkan segala yang panjang2.. ele.. at last nama saya ni orang tetap panggil chenta.. tak jalan la register name yang kamu buat tu.. padan muke kamu huahahaha... Tapi satu hal ni.. tiba-tiba je.. kamu kantoikan lak nama saya dengan menyeru nama separuh benarku *ieqa* di chat room tu (walaupun memang dah terpampang kat page aku ni) adoi.. baru je nak secreto2 kat GB.. masa tu memang saya rasa..  saya nak sepak touya!!!!!

Dah tu..suka je buat benda aneh dan pelik bila taruk entry.. contohnya entry yang pelik lagi memelikkan bagi saya.. Tolong jangan klik dengan Saya nak sepak Touya... disebabkan kamu meletakkan read more.. jadi starting entry kamu membuat orang tak keruan nak jugak selak apa yang kamu tulis.. last2 bila dah habis baca.. rupanya.. dot dot dot.. suspen je la.. haha.. tapi saya rasa x puas hati gak bila dah habis baca tu.. tu sebab saya nak sepak Touya!!

Lagi satu yang saya nak cakap sikit dengan kamu.. lain kali kalau nak berkunjung kat page chentamaneesku ni.. cuba la buat transformasi sikit.. asyik-asyik singgah ja.. breakdance ja.. cubela dangdut lak ke.. teringin gak saya nak lihat kamu gelek goyang gerudi Inul tu..mesty gempak kan.. huahahahaha.. kalau kamu memang berani goyang gerudi.. memang sure2 merasa la sepakan excited ku ni.. ketawa guling2 kuat2.. haha.. ni yang buat saya nak sepak Touya!!! hohoho..

dah cukup2 la saya membebel kat kamu.. tetttt~~ ;p

katakan like jika best ya!

11 comments:

Unknown said...

Muahahaha

aku nie Sepak Prof ... so kena sepak tak jadi apa .

YuSeNzE - KniGhT said...

Lek r CM... "cute Manje" tu... muahaha~~~ *kroni tpuya*

nurain rodze said...

jgn ler sepak abg wan sepak nama tu .
ain yang suruh . muahahaha .
hahaha .
*eh , terpecah rahsia lak .

rizputra7 said...

jom sepak TK ramai2..

HEMY said...

ok la tu...kreatip apa..ahaha

Unknown said...

krak ... krak ...prak

*bunyi tulang touya

Ieqa Swetluv said...

touya karuma ~

uik.. cabar kite ler tu jgn main2 meyh kite sepak sekali mesty tergolek2 terus..haha

hah.. kan dah patah tulang belulang tu..hohoho

Ieqa Swetluv said...

YuSeNzE - KniGhT ~

cute?? manja?? totttttt~ ;p

Ieqa Swetluv said...

nurain rodze ~

hahaha.. abg wan, ain dah pecahkan rahsia kamoo..lalalala ;p

Ieqa Swetluv said...

rizputra7 ~

jom3.. kite kan segeng huhu

Ieqa Swetluv said...

HEMY ~

haha..sebab kretip la saya nak sepak touya!!huahahaha