Tabung Masa Depan

Saturday, November 6, 2010

Jika Nabi Muhammad SAW bersama kita hari ini..



Salam sejahtera dan salam kasih buat semua.. Hari ini aku ingin berkongsi satu tayangan video yang diambil daripada sebuah rancangan televisyen Arab. Sama-sama kita tonton dan semoga peroleh hikmah di sebalik video ini.


 


Daripada diorang dok tayang wakenabeb or bing bang boom tu, baik tayang program camni.. ade gak beri kesedaran sikit..



Hujung tinta:


Jauh sudut hati ini rasa sayu sangat. Jika rancangan sebegini ditayangkan di Malaysia, entah bagaimanalah nisbah yang jujur dan punya nilai-nilai sebegini.. Allahu'alam



katakan like jika best ya!

8 comments:

HonEyBuNNy said...

salam..ya betul tu...setuju sgt kalau di taygkn vdoe cmne...ada jugak faedahnya untk kita hayati..

iamnerves said...

like!

cik @!en said...

yup! setuju!
bila ntah nak ada program mcm nie kt Malaysia.. huhu

cik shabah said...

like like like this =)

Syafrizal said...

Kalau nabi masih ada
hukum hudud dah lama dah buat
kurang sikit jenayah

ordinary89art said...

sgt stuju!!!!!!!!!!!!!
jom wat surat kat tv!


nice blog!

Pencacai Alim said...

kalau dia ajkaku kawen aku on je..hehehe

p/s: salam kenal

Epul Azimi said...

bagus.kat malaysia nk banyak ttg hiburan,vid cm ni dorang bkn nk tayang pon,asik nk ikut untung aje..ishhh