Tabung Masa Depan

Friday, September 13, 2013

Atiqah Aiza, awak masih 'Active Blogger' ke?



Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Hari demi hari, detik demi detik, rasa begitu cepat masa berlalu. Betapa cemburunya masa terhadap manusia yang sangat mengejar waktu, da betapa rugi nya bagi manusia yang mensia-siakan masa yang ada..


Alhamdulillah, ada juga kesempatan untuk Ieqa mencoret sedikit sebanyak kisah hidup Ieqa di dalam blog ini. Jika dilihat pada post terakhir ika, 22 Julai 2013.. haha.. betapa lamanya Ieqa tak update kan.


Ieqa minta maaf sangat-sangat pada kawan-kawan yang komen entry, dan tanya apa-apa di blog ini. Kekangan waktu dengan kepadatan jadual apatah lagi semester akhir di IPG ini menyebabkan Ieqa agak sukar untuk meluangkan masa di blog ini.


Sehinggakan ada seorang blogger tanya pada Ieqa, "Awak masih 'Active Blogger' ke?". Hahaha.. inshaaAllah Ieqa masih active lagi. Cuma untuk sementara waktu ini, Ieqa kena fokus pada tesis dan sem akhir Ieqa dulu. Jadinya, selepas selesai semuanya, Ieqa akan mengaktifkan diri semula menulis di sini dan berkongsi ilmu dan pengalaman Ieqa, inshaaAllah.





Apa-apapun, doakan Ieqa ya. Semoga urusan kawan-kawan semua juga dipermudahkan nanti, Aaminn. Bagi kawan-kawan yang ada masalah atau mahu bertanya apa-apa ke, anda dialu-alukan untuk contact Ieqa go straight don't belok2 to my facebook.. Ieqa Swetluv.


Sekian.. sayonara!




katakan like jika best ya!

No comments: