Tabung Masa Depan

Wednesday, December 23, 2009

CINTA~ 2 peRkaRa yang perLu anDa biMbaNg

Jika anda bercinta
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda jemu dengannya
atau
Kekasih anda jemu dengan anda




Jika anda jemu dengannya, tak kisahlah
Tapi jika dia jemu dengan anda
2 perkara yang anda perlu bimbang
Dia cuba sakitkan hati anda
atau
Dia cari kekasih baru




Jika dia cuba sakitkan hati anda, tak kisahlah
Tapi jika dia cari kekasih baru
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda jadi benci padanya
atau
Anda tak dapat melupakannya




Jika anda benci padanya tak kisahlah.
Tapi jika anda tak dapat melupakannya
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda cuba melupakannya dengan bantuan bomoh
atau
Anda cuba merebut hatinya dengan bantuan bomoh





Jika anda cuba melupakannya dengan bantuan bomoh, tak kisahlah
Tapi jika anda cuba merebut hatinya dengan bantuan bomoh
2 perkara yang anda perlu bimbang
Dia jadi bodoh
atau
Dia kembali menjadi kekasih anda





Jika dia jadi bodoh, tak kisahlah
Tapi jika dia kembali menjadi kekasih anda
2 perkara yang anda perlu bimbang
Anda jemu dengannya
atau
Kekasih anda jemu dengan anda









katakan like jika best ya!

20 comments:

nurain rodze said...

albert eistein comel tu

zack zukhairi said...

whoaaa! nice2!

cik nurulain said...

hahahhahahah. bila kitaran tu nak habis?

kesimpulan nya? jangan jemu menjemu. kang tak sudah kitar tu nanti.

ieQa sWetLuv said...

nurain rodze~

comel2 dia pon x leyh lawan Dora ain tu la..muahahaha

ieQa sWetLuv said...

zack zukhairi~

lalalala~ ;p

ieQa sWetLuv said...

cik nurulain~

hahaha..setuju setuju setuju.. kalo da jemu declare ngan cik kodok pulak la ;p

oReNd3ViL'89 said...

hohoho~
bomoh2 x men ar
aiya..kah3
kalo da jemu.bek makan jamu XD

rizputra7 said...

fuhhh..macam pinang dibelah dua ler aku tgk pak pak pie ngan fasha sadha..hohoho

★Dakjaat™ ☆ said...

hoh! takkan pernah jemu .. :)

jemu masa menyinta, resah hatiku bergelora... aku, telah sumpah setia... namun tak... sia-sia.. hahaha!

HEMY said...

huhu..ni sume lumrah manusia...boring..or ilang selera..tp kalau berbincang leh kot kasi cari penyelesaian

oReNd3ViL'89 said...

wawawwwa...jiwangg ar dakjaat..akakakaka.mentang2 ada makwe..koh3 (apekah??)

ieQa sWetLuv said...

oReNd3ViL'89 ~

haha..jamu kasi ilang jemu ya oren??huhu.. Dakjaat tu memang tgh syok dilamun angau tu yang x pena jemu tu muahahahaha (iyakah??)

ieQa sWetLuv said...

rizputra7 ~

haha..no komen kalo bab tu ngee

ieQa sWetLuv said...

★Dakjaat™ ☆ ~

memang giler angau la dia ni muahahaha

ieQa sWetLuv said...

HEMY ~

hehe..macam da berpengalaman je ngee~

nurain rodze said...

ouh . really ?
dora ain terbaik !

ayisy said...

salam. huhuhu. kdg2 ketika bercinta mmg ada rasa jemu. tp bila si dia dah takder, baru mula rasa gelabah.

..::Elm3 Ak3M::.. said...

bc entri dr atas..ok..syok.bila sampai ke bawah..cam b'ulang plk..apa perlu b'ulag baca dr atas kah..hikhik

whitedaisy said...

klo mcm tu smpai bila pon tak kn hbs la kn...hihi

diDEN™ said...

mntk tk kena ngan ak, kitaran yg mnkutkan...

SENIAKU