Tabung Masa Depan

Thursday, December 10, 2009

yeAy aku MERDEKA!!!!

yeahh aku merdeka merdeka merdeka!!! hahaha..
[tersengih2 dengan happynya]..

uikss.. korunk jangan salah paham lak ea.. ni bukan ika yang merdeka sebenarnye...tapi ika nak kongsikan kegembiraan adik2 yang amik STPM tahun ni ngan semua blogger2 kat sini.. haha.. Tahniah la kepada semua yang menduduki STPM tahun ni dengan jayanya.. mesty rase lega giler kan bile da lepas beban exam tu.. huhu~

Sape2 yang tengah exam pon mesty menanggung perit study kan.. sanggup stay up tiap malam exam semata-mata nak study [lg2 yg study last minute..cm ika ni ahakzss] n bersengkang mata nak bukak buku.. siap cr Q spot utk memudahkan study.. yela nak bace segala buku tu manela larat oiii.. banyak tu..!! faham..faham ..ika pon gtu gak.. sat gi masuk lak tajuk yang x dibace.. perghh ternganga x tau nak jawab pe suda.. Mulela dalam hati dok nyesal x suda..haha.. [macam aku kene selalu r waaa~~]

Bagi yang da berkerjaya.. biarpun da x perlu menghadapi exam lagi... tapi tetap juga akan sentiasa diuji dalam bidang yang dipilih.. hidup ni pun ibarat satu peperiksaan.... Kalo cikgu2 lak..sibuk ja belek buku cz nak amik PTK.. tu pon nama peperiksaan gak tu kan.. kalo len2 kerjaya ika x taula ape nama exam korunk lak.. Jadi istilah merdeka sebenarnye adalah satu perkataan yang diluahkan sebagai rs lega selepas hilang satu beban kan.. Yela.. selagi hidup diteruskan.. bersedialah untuk menghadapi apa jua bentuk peperikasaan.. juz get ready jela huhuhu~

Eh jauh lak ika menyimpang dari tajuk ni..hehe.. okla..papepun.. yang da abes exam.. enjoyla k before futher study nanti.. da x sempat lak nak riang ria cmni da... Tapi jgn suke sangt coz result x kuar lagi..jd byk2la tawakal...  ika pun tumpang epi gak coz adik ika angah da abes STPM.. seronok lak ika tengok dia.. cam ika lak yang amik STPM td.. muahahahahaah~



Epy giLer da abes exam..hohoho~


katakan like jika best ya!

10 comments:

..::Ak3M::.. said...

gud2..merdeka..tunggu result jer la pas ni...dup dap dup dap tunggu result sampai tak leh tdo cam adek mie..muahaha

Melz said...

wah suka merdeka ye ! hahaha

ieQa sWetLuv said...

Ak3M~

hehe..adik ika tu x de perasaan.. dia rilek je adela haha

ieQa sWetLuv said...

MeLz~

suke sebut.. MERDEKA!!! muahahaha

+betterSINGLE+ said...

ngeh3..
da merdeka dlm smua bnda da..
result pon dpt..
huhu

chah~ said...

waa.. da bole rilek2 goyang kaki arr ni.. hoho... ;)

ieQa sWetLuv said...

chah~

haha..amik STPM ke td?? tahniah2 goyangkan badan terusla lala~

Nabiel said...

aikkkk..cm dia lak yg amk stpm??
beria2..hahaha:P

ieQa sWetLuv said...

+bettersingle+~

ika lom merdeka lg..result exm sem ni lom dpt lg la uhuk uhuk

ieQa sWetLuv said...

nabiel~

haha..well ika kan kakak yang memahami..lalalalala~