Tabung Masa Depan

Wednesday, January 27, 2010

Cabutan Bertuah di Yanmieonline.com

Ini adalah kali ketiga aku join contest untuk suka-suka.. macam best tengok contest ini sebab semudah makan kacang hak3.. Dengan kesibukan aku sekarang ini dan internet problem je..jadi aku sangat-sangat tak berkesempatan nak melayan blog lama-lama.. So kepada rakan-rakan blogger lain yang pernah invite join contest i'm so sorry dear friends.. Then kepada visitor yang tinggal jejak di sini aku akan datang semula ke blog anda cuma kadang-kadang tak pas nak tinggal jejak huh~ Lain kali kalau ada peluang siapa-siapa yang wat contest invite la aku ok.. aku akan try join jika berkesempatan ... Jadi aku rasa contest ini sangat menarik sebab ringkas dan mudah.. hanya copy paste je ayat di bawah dan tinggalkan link untuk cabutan bertuah.. 

" Yanmieonline.com adalah sebuah laman blog peribadi Yanmie dan Keluarga. Tiada sebarang kaitan dengan yang hidup mahupun yang sudah tiada. Sekiranya ada, kemungkinan ianya hanyalah kebetulah sahaja. Yanmieonline.com dengan ini ingin mengadakan cabutan bertuah sempena Tahun baru 2010.
Pemenang untuk pertandingan ini akan menerima 1 set Minyak Wangi Pure dan Barangan Mutiara Asli dari Sabah. Opss!! lagi ada hadiah khas untuk referrer tertinggi akan menerima hadiah yang sama seperti pemenang utama

untuk keterangan lanjut tentang Pertandingan ini, baca di http://yanmieonline.com/2010/01/cabutan-bertuah-di-yanmieonline-com/ "


Ok aku harap semua yang view blog aku join la ramai-ramai ok.. Mudah je kan mana tahu ada rezeki bertuah la anda di samping support contest rakan-rakan blogger kita..Cepat-cepat la join tinggal berapa hari je lagi contest ni tau hehe =)

Refer from Farenova


p/s: Kalau ika buat kontest rasa-rasanya korang nak join tak?? hehe




katakan like jika best ya!

5 comments:

Anonymous said...

hehehe.. ade contest agy? rmai tol wt contest ney.. t mai tgk n join kowt.. :)

yanmie said...

salam,

thanks dh join...gud luck yea...

Ieqa Swetluv said...

maisyara pot! pot! ~

haha.. jom join ade rezeki menang share 50-50 ya huhu

Ieqa Swetluv said...

yanmie~

thanks kak =)

Ema Razali said...

sis kalau buat contest jangan susah susah tau ! ^___^