Tabung Masa Depan

Saturday, May 29, 2010

Rupa Lisa Surihani 20 tahun lagi..


salam sayang cup cup cup dari aku untuk semua.. wahh rindunya kat you all.. tapi apakan daya, terlalu banyak cobaan dan dugaan yang menghalang jodoh kita untuk bersama.. Barangkali ada insan lain yang lebih baik  untukmu... cewahh berlakon pulak aku ini.. Almaklumlah dulu-dulu kononnya impianku mahu jadi pelakon, tapi apakan daya time tengah-tengah audition tu pengarah dia tutup line terus coz dia kata dah pilih Lisa Surihani untuk berlakon filem  yang MELETOP LeTOp gitu.. tak pela lagipun sebenarnya waktu tu aku sengaja je tarik diri tiba-tiba.. saje je kasi can sama dia.. kalau tak mesti kitorang dah sama-sama duduk sekerusi kan muahaha..( poyoss sungguh ko ika! )



so sweet!! tak hairanlah ramai yang admire dia kan huhu



kerana kekecewaan yang teramat, selepas beberapa purnama aku  termenung sana, termenung sini..  fikirlah masak punya masak.. bertapa di mana-mana atas bukit, dalam gua, tepi sungai mencari firasat sampai entah berapa banyak mambang la aku dah jumpa aku pun tak berapa nak ingatlah... akhirnya aku fed up lah nak jadi artis.. itulah sebabnya now ni aku tukar profesion jadi cikgu.. yela jadi cikgu pun orait apa boleh gak berlakon.. berlakon garang ke tiba-tiba masuk kelas kenakan budak.. syok jugak tu kan muahaha.. acah je ~


ok kembali kepada topik asal, pernah tak korang bayangkan bagaimana lah agaknya rupa korang after 20 or 30 tahun lagi?? haa ini la masanya untuk membuktikan sama ada ke-CUN-nan mahupun ke-HANDSOME-man  tu masih maintain ataupun sebaliknya.. tahniah kepada roomate kesayangan aku yang telah menemukan cara ( haa tepuk tangan kuat-kuat untuk dia!! ).. Sebelum itu.. mari lihat hasil wajahku selepas 20 tahun nanti...


sebelum



muka  innocent memang tak bley blah egegege



l
l
l
l

l
l
l

l
l
l

l
l
l
l
l

l
l
l
l

l
l
l
l

l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l

l
l
l
l
l
l
l
l
V



selepas




MasyaAllah apa sudah jadi dengan muka ana ni?? ana tidak percaya  huwaa~



haa.. nampak kan kan kan.. zaman muda-muda memangla tegang sahaja.. tengoklah dah tua semuanya dah tak lekat... longgar belaka..  kerepot saje sana sini situ.. haa.. bak kata pengasas produk BML tu, kejelitaan  hak milik setiap insan, memang betul.. tapi atas dasar pinjaman je.. esok lusa bila DIA nak ambil semula.. kena lah redha.. sebab nama pun pinjam kan.. faham-faham je la.. ok mau juga test ka?? you all boleh usha sini wokeyh ( link ).. hasilnya jangan simpan sorang-sorang MANA aci aku sorang je yang jujur menayangkan ke-KEREPOT-tan ini kat semua !FYI.. INi benda just suka-suka je so jangan pulak ada yang frust tertonggeng la tak terima kenyataan coz percaya sangat mende ini .. lagi satu.. kena guna gambar real tak ada edit-edit or pic best side ke semua tu tak boleh.. mesti muka tegak lebih kurang cam aku punya la kat atas tu.. kalau degil, memang dia reject la nanti.. bagi menampakkan kesan yang lebih jujur dan dramatik, gunakanlah pic pasport anda ya.. 





Haa.. ada rasa gatal-gatal x nak tengok rupa Lisa Surihani  after 20 years?? tak tahu apa-apa ya aku tak nakal macam you all huahuahua... ;p




katakan like jika best ya!

26 comments:

Rowena Zainuddin said...

owhhh...
wena pon try bnda nie..
sungguh buruk muka wena..
yg nie kira ok lagi..
(:

Unknown said...

Hahaha cuba laaa kat Tya

Syafrizal said...

dah ramai mencuba benda tu
saya pun nak cuba la hehe

Nazz@Purple said...

nazz try plak..tgk cam ner..

Zazachan said...

mcm menarik je..nk cuba gak la..hehe

Ullyanazaidy said...

hhehe..cam menarik je..
nnt yana pon nk try la..
hahaha..ntah pe la jd kat muke yana nnt :P

Huda Luna said...

haha nak try lah!
=)

muka ieqa masa "tua" yg tu cun je lg huhu

Unknown said...

rasanya pmpuan yg pakai tudung koko lagi lawa dr lisa tu! serius! lalala

Unknown said...

tua2 pn takpe la ieqa...yg pntg kita muda dlm ati suami suatu hr nanti!ceeewahhhh!hehehe

rizputra7 said...

hehe lawa2...

Ieqa Swetluv said...

Rowena Chasez ~

haha..untuk suke2 x pe wenA.. ngee

Ieqa Swetluv said...

touyakaruma~

x de koje ika wekk~

Ieqa Swetluv said...

Syafrizal~

macam mana maintain nsem x??haha

Ieqa Swetluv said...

Nazz@Purple~

camne la tu meyh nak tgk gak huahua

Ieqa Swetluv said...

Gransazer ~

bole je ngee

Ieqa Swetluv said...

ullyana zaidy~

meyh sni ika nk tengok gak waaa

Ieqa Swetluv said...

Huda Luna ~

haha.. pandai ea perli ika nak kene babab ni hik3

Ieqa Swetluv said...

NICK IRFAN ~

ade gak manusia yang kena smack down sat gi ni wawawa

Ieqa Swetluv said...

ZihNuN FaTiN ~

betul3..itu yang kita cari sbenarnye kan huhu

Ieqa Swetluv said...

rizputra7 ~

nak ngate ika la tu haishh~

zool said...

biasa la tu.. umur dah banyak muka pun pasti berubah kan

A.I said...

aku dahh try!
newayy masih hawt rasanyaa. wakaka.

tapi no sharing2 ahh, jatuh saham. agagaga.
joke laaa.
malu ahh nak share. wakaka.

Ieqa Swetluv said...

zool~

betul2 kena terimalah hehe

Ieqa Swetluv said...

AISHA SAAD ~

haha ko memang tau sha

sapix said...

cess...mati2 aku ingat ada gmbar lisa time da tua nati..upenye gambar ko...tipah tertipu!!!~

Ieqa Swetluv said...

sapix ~

x sangka tipah tertipu pon ada kat sini upenye hehe